본문 바로가기

seasons - wave to earth

반응형
seasons - wave to earth

I can't be your love

나는 너의 사랑이 될 수 없어

Look, it's too trivial for you now

너에 비해 내 모습이 너무 하찮고 초라하잖아

Oh my life's fallin apart

내 삶은 엉망진창이고

Maybe no one will know if I disappear

나 따위가 사라져도 아무도 모를 거야

But I'll

그래도 너를 위해

pray for you all the time

항상 기대할게

If I could be by your side,

내가 네 곁에 있을 수 있다면

I'll give you all, my life, my seasons

너에게 내 모든 계절을 줄 거야

I can't be your love

나는 너의 사랑이 될 수 없어

Cause I'm afraid I'll ruin your life

내가 너의 삶을 망칠까 두려워

While the leaves withered away

잎이 시들어 다시 자랄 동안

and grew again, you have gone far away

너는 내게서 멀리 떠나버렸지만

I'll be pushing up daisies

난 여기서 데이지 꽃을 피울게

and bring all the chances to here

그리고 모든 운들을 가져올게

But I'll 

그래도 너를 위해

pray for you all the time

항상 기대할게

If I could be by your side,

내가 네 곁에 있을 수 있다면

I'll give you all, my life, my seasons

너에게 내 모든 계절을 줄 거야

By your side, I'll be your seasons

네 곁에서 나는 너의 삶의 계절이 될게

My love

 

반응형

'Music > song' 카테고리의 다른 글

편지-김광진  (0) 2020.11.08
댓글